bg en

ISIC Bulgaria

Вземи своята
тук!

Как да реагирам, когато ми откажат намаление? - ISIC Tips and Tricks

Независимо от това колко често ви се налага да пътувате с влак, да си купите обувки или да заредите бензин, рано или късно ви се отдава възможността да използвате намаление с ISIC. 

Направихте си я още в първи курс, обаче чак сега, към края на 4-ти се сещате, че малката зелена пластика може и да бъде полезна – УАУ ефектът е постигнат! (Нима?) И ето, идва сюблимният момент - седите на касата и нервно потропвате с крак: наистина ли това намаление е валидно, ами няма ли да си помислят, че съм беден/задръстен/член на фенклуба на Despacito?! Секундите минават, подавате картата и..

- Ами, отстъпка? Не съм чувал. Довиждане.

Или пък може да сте от късметлиите, които може да чуят

Щото си симпатяга, ще отбия някой процент. А номерът ти какъв беше?

Макар да се опитваме да гарантираме всеки един от вас да може да използва всяко намаление по всяко време, то нито една система не е изчистена от грешни битове – със сигурност някъде в България си седи леля Ванче (нищо лично, ние много я харесваме!), която не е разбрала за нещото със студентските работи (а?). Точно затова е и следващият материал, в който ще дадем 6-те най-добри тактики за справяне в такива ситуации.

  1. Обяснете ситуацията на служителя

Първото, което всяко човешко същество се опитва да направи, е да постигне консенсус чрез конструктивен диалог (nice, а?). Опитайте да обясните на човека срещу вас, че фирмата, за която работи, предлага специализирани студентски намаления, договорени за хора като вас. Може да покажете страницата на намалението през мобилния си телефон, разтърсете се за някой позабравен флаер от последната ни кампания, изобщо, опитайте се да покажете, че не си просите "незаслужен келепир". Хората, които са се занимавали с дебати (или учат право) определено ще намерят тази точка доста полезна и предизвикателна.

  1. Поискайте да говорите с управителя

Ако горната точка не е сработила (или съвсем умишлено сте я пропуснали), може да поискате разговор с управителя. Тези хора доста често са по-информирани от обикновения служител и има голяма вероятност да потвърдят наличието на подобно намаление, което да наклони везната във ваша полза и да излезете от ситуацията с високо вдигната глава. За съжаление, понякога „този, който ми е шеф е такъв, за да не ми пречи на работата“ (не и моят шеф!) – подходете с внимание, тъй като може да си навлечете още един укоряващ поглед. Тъй като договаряме намаленията на най-високо ниво, все още е възможно някой управител на магазин да не е бил уведомен за наличната промоция (това важи особено за най-новите намаления).

В такъв случай е най-удачно да преминете към точка 6!

  1. Помолете учтиво служителят да се обади до централа или на пряк ръководител

Често управителят не е наличен и се налага да се оправите сами в ситуацията и да убедите „любезния“ служител, че е наложително да актуализира информацията си относно партньорски договорки. Ако в обекта има много клиенти и обслужващият ви има неблагоразумието да ви каже, че сега е много зает и няма да бави хората заради вас – е, това е вашият момент! Заявете гордо, че няма да се мръднете от  #$%^&# опашка, ако изрично не чуете как провежда разговор в името на вашето право да използвате преференцията.

Теоретично съществува вариант и това да не сработи, затова запомнете името на служителя и преминете към точка 6.

  1. Кажете, че работите в ISIC :D

Да работиш за ISIC България е истинска привилегия – казано без капка ирония! Затова винаги може да кажете, че работите като Координатор бизнес партньорства или друга засукана позиция, която не говори нищо на любимата ни леля Ванче – отстъпката ви е в кърпа вързана! Е, може би невинаги... Дори на наш (реален) служител му се случи да му бъде отказано намаление през изминалия уикенд – и то не къде да е! Според очевидци ситуацията била изключително забавна:

-          Госпожо, бих искал да използвам отстъпката си със студентска ISIC карта!

-          Каква карта, моля?

-          ISIC карта. Ето тук, един баркод се сканира...

-          О, не съм чула, не!

-          Ама моля ви се, аз работя в ISIC, та дори имам участие в договорката на това намаление...

-          Млади господине, доста сте нахален! Такова нещо няма! Приятен ден...

Все пак, дори и да не получи отстъпката си, определено ни развесели в офиса. Дерзайте!

  1. Разплачете се

Когато не ви остава нищо друго, просто застанете мирно пред касата на обекта и плачете колкото сили имате. Наистина нямате идея колко добре действа в повечето случаи. А и бъдете спокойни – няма да ви съжалят, а ще ви помислят за напълно луди, което не е чак толкова зле, нали! Все пак, обърнете внимание на точка 6 – важна е.

  1. СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС!!!!

Независимо дали първите три точки са довели до положителен резултат е добре да се свържете с нас. Можете да го направите на info@isic.bg, benefits@isic.bg или на тел.  +359 2 962 59 18. Оценяваме тази обратна връзка, а и най-често провинилият се партньор желае да ви компенсира с допълнителен бонус!

Най-добрият начин да разбираме за нередности, свързани с нашите партньори, са вашите впечатления и опит (добър или лош). В днешно време текучеството на служители в бизнеса в България е изключително интензивно, което е от пряко значение за информираността.

Нека едно отказано намаления не ви създава цялостна негативна представа за уникалното "нещо", което имате, а именно - Международната студентска карта ISIC.

15 август 2017, вторник

Сподели

Избрани намаления

  • Образователен център АДВАНС

    Образователен център ADVANCE работи в областта на обучението по английски език и предлага на...

    35%
  • Кино Арена

    Билети за студенти в Кино Арена.

    Special offer
  • SPORT DEPOT

    SPORT DEPOT e най-голямата верига спортни магазини в България. В магазини SPORT DEPOT се...

    10%
  • KFC

    Ресторанти за бързо хранене KFC

    10%
  • Orange Center

    ORANGE CENTER e първата по рода си верига от магазини, която предлага на едно място книги,...

    10%
  • MyProtein.BG

    Myprotein е най-големият производител на хранителни добавки в Европа и 3-ти в света

    20%
  • Виж всички >